fredag 11 februari 2011

För att jag bara inte ger mig.

Planerna är åter i verket.

Det var en jobbig kväll igår och en ännu jobbigare natt. Jag går inte in på några detaljer direkt men jag hade min matchning tillbakadragen. Mer än så säger jag inte. Nu är jag i alla fall åter i matchning med familjen och jag flyger till New Jersey imorn.


Det har varit så jävligt på alla sätt. Jag ska spalta upp dom lite snabbt. För det första detta med matchningen, jag vill slå en näve genom väggen ungefär, jag blev utom mig och helt i upplösningstillstånd. På det fick jag ingen chans att säga hejdå till min nya fina vän Joey, vilket suger verkligen så hårt att jag hade lust att kasta den andra näven genom väggen aswell. Nu är jag mest lite smånere men det går förhoppningsvis över.


Ikväll lämnar jag denna plats på jorden omkring halv sju när Lisa kommer och hämtar mig. Vi ska på nåt så maffigt som en Bon Jovi konsert!!! Fan ballt, på impuls liksom. Vad ska vi göra ikväll? Nej vet inte, gå på Bon Jovi kanske? Ja lätt! Haha, stört fan. Sover hos Lisa också och sen åker jag till flygplatsen imorn förmiddag. Hej då Pittsburgh :D :) :/ :( ... (blandade känslor alltså)


Har bara ett samtal kvar med min nuvarande familj om lönen för denna vecka. Jag hoppas det går smooth. Sen drar jag ett djupt andetag innan jag börjar fundera och ladda inför nästa utmaning/äventyr på detta enorma steg i livet. Gud ge mig styrka.


Ciao.

1 kommentar: