måndag 28 februari 2011

Helgen

Japp, igår åkte jag till lilla Mika i White Plains, hon hade stora cravings för mitt sällskap så jag pallra mig på bussar och tåg till henne, allt för den lilla tösen. Se en sån god vän jag är. Självklart deala jag till mig att hon skulle bjuda mig på bio, sagt och gjort vi gick och såg den där Justin Bäver i 3D. Bra film faktiskt, han är ju en söt kille det kan man inte ta ifrån honom. Och han sjunger bra den lille rackaren. Hans fans däremot är ju en annan historia.... my oh my.... som när det var värsta sortens Darin eller Måns, eller EMD feber i sweden och värre. Dom stod upp i biosalongen, dansa hans koreografi sjöng med i alla låtar och tjöt och grina som om dom va på den riktiga konserten i MSG... Oh my herre gud, som jag sa i morse.

3D, det står Justin Bieber - Never say Never på glajjorna.
Nu är helgen over och ahead är en arbetsvecka med mina bröder :)
See ya!
Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar