fredag 18 februari 2011

Jeppjepp

Nu har jag snurrat runt on the highway en stund på kvällen. Låt mig berätta denna historia för er:

(VARNING: långt inlägg, alla detaljer medföljer.)

Okej, så efter basketmatchen (som mina kids lag vann, mycket bra pojkar! Tog ingen bild, sry!) bestämde jag mig för att ta mig ut och leva lite på egen hand. När jag kör själv får jag ha Volvon istället för minivanen av den enkla anledningen att den är mindre och smidigare. Anyway, off I go med alla nycklar mobilen med gps i högsta hugg, en tjej som är redo kan man säga.

Först hör jag ett pipande som aldrig slutar. Springer in och frågar min hostdad Peter vad f-a-n som är felet och jag måste helt enkelt smälla, med alla krafter, igen dörren så slutar det. Okej, done and done, det slutar pipa. Great! Men, jag kan inte ställa in stolen eller speglarna nå vidare och sen funka inte gps-funktionen i min telefon heller. En del svordomar förekom ja, men jag tänkte bara wtf och åkte, eftersom jag visste var jag skulle och det var inte svårt, köra på en väg och svänga av åt höger, man ser det från vägen kom igen! Hahahahaa..... ha ha... ha... Låt mig klargöra en sak med att köra i USA. Det finns exits och U-turns och massor av andra anlagda vägar som går kors och tvärs och hit och dit och kör man fel kan man liksom inte vända och köra tillbaka utan man får köra vidare skitlångt och sen klura sig tillbaka. Och jag visste precis var jag skulle, men alla dessa j***vla små exits och andra helvetes avkrokar och omvägar och skit ledde mig fel hela tiden, åkte fram och tillbaka som en idiot och svor för mig själv att jag är så fantastiskt oteknisk och inte bara kunde fixa gps-en!! MEN! Jag kom fram till Target, handlade och sen svängde jag runt lite mer på vägen hem men jag kom hem och jag hittade överallt utan gps! Jag skyller på vägarna att jag körde fel.. Hahaha, så det var min historia, nu ska jag filmmysa med lite goooodis, hej och godnatt, eller morgon, när ni nu läser detta! Ciaooo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar