lördag 19 februari 2011

Tubing!

Yää jag åkte med Samantha, killarna och vän och mor till Campgaw I think och went snow tubing som man säger här i Amerikatt ^^ Som att åka pulka på ett stort uppblåsbart däck, typ ett sånt man har i vattnet när man chillar. Svinkul!!!! Fast smådrygt att stå i kö och sånt men det är sånt man får räkna med. Det kunde ha varit en längre backe också men det var fett nice ändå :D Jag var lite rolig och tog bilder på mig själv när jag åkte ner för backen, jag ser ut som en crazy person in love with myself, haha! Och så har jag blivit addicted to m&m's... skit! Men det går över!

On the way to the top ;)

Så jävla cool, hah! x)

Ready

Off we goooo!!!

Crazy person x)

Losing my hat!

I helgen åker jag och spenderar lör+sön med Mika i New York. NEW YORK PEOPLE!!!! :D :D :D Kan inte få ett större leende på läpparna än det jag har just nu, jag lever livet! Ska fixa naglarna och planera helgen närmare nu Ciaooooo.

p.s. Mamma, mormor, oroa er inte för att jag spenderar helgen i New York, det är så turistit dygnet runt så jag går säker, trust me :) Pusss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar