lördag 5 februari 2011

Japan

Idag käka jag japanskt för första gången. Smaka väl bra, men jag gillar chinesefood better. Dock var tillagningen grym, rakt framför ögonen med eld och flippa och trixa med grönsaker och stekspadar, jävligt ballt faktiskt. Självklart glömde jag kameran... Soppan som var typ förrätt var värdelös och totalt vidrig. Buljong med tofubitar och sjögräs, och så smakade den som en ofräsch fiskdisk luktar, viiider! Men oh well.

Imorn börjar dagen med att jag nog springer ner och hämtar kläderna i torktumlaren, sen har jag möte med min counselor kl 9 och sen är det tattoo kl 1!!!! Så jeeevla taggad, aptaggad!!!! Den kommer göra så jävla ont, längtar! Okej, nu låter jag helknäpp men det är nåt med känslan när man gaddar sig, det gör ont men man gillar det på nåt vis :P Jobbar imorn ca 4 till 9, sen får vi se om jag gör nåt med tjejerna, Lisa och Ofelia. Annars har jag en helledig dag på söndag och då drar jag över till Lisa och kollar på the Superbowl, woohoo! Awesome!

Inget mer att bidra med, hörs imooen, ciaoo.

p.s. japan-stället hade bar och spelade asbra partypeppmusik. Jag vill fiestaaa..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar