fredag 18 februari 2011

Sunny day

Since I got here it's been sunny everyday, guess there's always a little bit of sunshine over here :)

Dag 2 solo, nemas problemas. Mindra tvätt att kriga med idag bara två maskiner och sen det vanliga. Tvillingarna åkte hem till en kompis efter skolan så jag hade lite alone time med Max. Vi spela basket, lattja och snacka, det var fiint. Hade en liten konversation om tjejer som passar i smink och tjejer som inte gör det, haha söt ^^ Åt Samantha's (hostmom) sjukt goda ribs till middag. Mamma, vi ska ta receptet på dom för dom ska införas på vårt julbord!! Eric, jag lovar du vill smaka dom ;)

Ska kolla på när Alex och Nick spelar basketmatch ikväll, förhoppningsvis kan jag få en bra bild så jag har nåt att visa er här, bloggen börjar bli bildfattig och tråkig, sry, ska bättra mig ;) Ciaoo!

2 kommentarer:

  1. Ta alla bra recept du kan :) , kan inte få för många./ mami

    SvaraRadera
  2. Ser fram emot att provsmaka!

    SvaraRadera