måndag 14 februari 2011

Thanks!

Thanks Camila, I hope for the best for you too aswell. We'll stay in touch with blogging, facebook and skype and everything, promise :)

Helt beroende av Marabou, kan inte sluta mula in det i munnen! Antagligen för att jag har levt utan det i en månad or so, guud, kan verkligen inte sluta äta det haha. Det är tur att det snart är dags för middag så jag får nåt vettigt i magen. Jag sov ca 12 timmar tror jag, var ju helt slut. Annars har vi mest bara hängt, gått igenom saker, jag har kört bil blivit visad runt lite och sådär och lekt med kidsen. Vi lekte nåt som heter "run to the stairs" typ som en blandning mellan dunken och tagare i Sverige. Anyway, jag var grym på att inte bli tagen själv men jag sög på att ta kidsen hahah. Och skäms över mig kondis, måste ut och springa området runt varje dag från och med i morgon typ haha. Har hört lite fina saker om mig från kidsen också, blir så glad för minste lilla grej, helt otroligt. Men nu så, bilder från Bon Jovi, enjoy!

Ni skulle fått en video också men jag orkar inte vänta på att den laddar upp :P Nu ska jag nog bara läsa lite i en introduktionspärm och sen ska jag sova. Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar