fredag 4 februari 2011

Say what you need to say

Have no fear for giving in
Have no fear for giving over
You better know that in the end
It's better to say to much
than never to say what you need to say

Even if your hands are shaking
And your faith is broken
Even as your eyes are closing
Do it with a heart wide open....


Gjorde kyckling köttbullar idag och dom gick hem! Yay! Jag kan fan laga mat! Åkte och handlade lite grejs på Giant Eagle och tjejen i kassan förstod att jag inte var amerikan för fem öre när jag stod och velade och svor med alla dessa förbannade mynt som ser likadana ut! Så hon frågade då menande "du är inte härifrån va?" varpå jag svarade "nej jag kommer från Sverige". Wohoo konversationen var ett faktum, det gjorde min dag haha. Folk är väldigt vänliga här tycker jag, i alla fall de flesta :) Jag undrar om det hörs att jag inte kommer från USA också... hmmm, tål att tänka på. Nu ska jag goffa en kaka eller två och säga godnatt. Behöver all sömn jag kan få. Ciao.

p.s. en tyst minut (20:51-20-52 min tid) för farfar, eftersom jag inte kunde vara med på begravningen idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar