torsdag 10 februari 2011

I had a wonderful evening

Some people just does that to me, thanks.
För alla swedish people, ja jag har en vän :) En fin vän som heter Joey. Han är fin.

Annars då, jag har faktiskt städat ganska mycket idag, dammsugit. Ja jävlar. Känner att bloggen är skittråkig just nu, inga bilder, känner som att jag inte ens skriver nåt. It's all up and down och jag vill så mycket men saker och människor håller mig tillbaka. Mitt huvud är verkligen sprängfyllt med tankar just nu, det är skrattretande!

På ree-match fronten verkar det som att jag kommer matcha med NewJersey familjen som jag pratade om igår. Vi ligger på samma plan hittills så vi ska höras av i morgon och verkligen spika det om jag inte är helt ute och cyklar. Men dom pratar om hur snart jag kan komma dit så det känns som att det kommer bli en matchning om dom inte plötsligt supersnabbt ändrar sig av nån anledning. Men dom känns inte som sånna människor, nej, det blir nog en matchning imorn. Jag hoppas verkligen det!

Hoppashoppashoppas att dom kommer att matcha med mig imorgon! Då flyttar jag på söndag. Shit vilket liv jag lever. Love it. Ciaoo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar