tisdag 15 februari 2011

Tror jag kommer kola av snart

Äter så mkt m&m's att jag snart kräks, dags att lägga undan påsen nu fan. Huh!


Idag hade jag en första rutindag. Gick upp ca 6.40 och lulla runt, nere i köket redo för arbete omkring 6.50. Det var frukost som förbereddes, lunchboxar som packades och inte så mycket mer. Jag hade min värdmor Samantha till hjälp och allt gick smooth. När tvillingarna åkt iväg med bussen (detta är Amerika!! Den gula skolbussen direkt utanför huset!!!) var det morgonrutiner för den yngsta och sen lämna honom på skolan. Free time, jag sov, haha! Men sen har vi fixat tvätt, gått igenom massa saker i huset, ätit på TacoBell (yum!) och sen var det dags att plocka upp alla kidsen igen. Mellis, läxor, middag, meningen att det skulle vara basketträning men det blev hemma chill istället och aa, det är massa saker som händer men det är inte nödvändigt att skriva ut varenda liten detalj really. Men jag hade en bra dag, hängde med värdfar Peter hela dagen :) Vi är väldigt lika på många sätt, jag känner faktiskt igen mig mycket i båda föräldrarna vilket gör hela den här anpassningen lättare. Tumme upp!

Nu ska ni få se bilder på mitt ruuuum v:) Princess room! :) Ciaoo.

4 kommentarer:

  1. fan vilket nice rum! :) inte lite avis på garderob, säng och utrymme! :) GE MIG!

    SvaraRadera
  2. Nu känns d bra. Nu har du fått det du jobbat för hela hösten. Saknar dig, Bamsekram!

    SvaraRadera
  3. Inte alls avis, jag menar mitt rum är ju nästan lika stort som din säng ;O Ser underbart ut, gillar speciellt bilden med bilden från Turkey :)

    SvaraRadera
  4. Aaw, va fint :) Gulligt med den där "presentkorgen" om det är vad det är.
    Kram på dig min sköna!

    SvaraRadera