tisdag 1 februari 2011

Varför är jag inte 21!!!!

När jag snacka med hon som klippte mitt hår sa hon att det man mest gjorde i Pittsburgh var att gå ut och hänga på nån bar eller krog. Det är precis det jag gärna gör!! Fast med vänner då och hittills har jag ju inte så många.. höhö.. Och sen vet jag ju inte om jag får klampa in på nån krog bara sådär, men det kan man ju alltid kunna kolla upp. Jag skulle sjukt
gärna vilja gå ut och bara lira lite biljard eller vad som helst, måste hitta folk som delar mina intressen, hmmm.. :P

Annars då, jag gick min lilla promenad och inhandlade det jag ville ha. Tog lite kort, andades och njöt över att få vara ute. Flertalet läskiga och alldeles för långt passerade bäst före datum karlar har både svamlat något sliskigt till mig och tutat med bilen. Jag fattar inte det heller eftersom jag själv ser ut som ett slisk, dock med en annan grad av personlig hygien men ändå, osminkad, ofixad i håret, allmänt ohet liksom. Man jaja. Det var en äldre dam som gillade mitt nagellack också, jag har ju svart bas med de där LasVegas-nailart grejset på, då blev jag glad. Men nog med svammel, nu ska jag kolla på Elisabethtown och äta kakor, haha, see u tomorrow darlings!


De höga husen, aah de höga husen..


En park, ish!

1 kommentar:

  1. Så sliskig kan du inte sett ut. Bäst du lär dig att kunna dela ut en rejäl pungspark ifall något slemmo kommer för nära ;P
    Kram på dig!

    SvaraRadera