tisdag 22 februari 2011

One of the sweetest things

Hade en konversation med ett av mina värdbarn idag, vi konstaterade att det känns som att jag har varit här hur länge som helst fast jag bara har varit här i en vecka. Vi kom fram till att jag under min tid i USA (ca 1½ månad) bara har typ 3 vänner vilket fick mig att ironiskt säga "I'm so lonely", varpå mitt hostkid svarade "you got us". Värme sprider sig i kroppen när man får höra sånt. Dessutom har han bra musiksmak (vilket är gemensamt för alla tre, samma musiksmak som mig ^^) och jag hitta denna bland hans iTunes. Killen är 11 och lyssnar på djup musik, jag är impad.



Aaanyway, mitt batteri i datorn börja bli lågt, jag behöver sova imorn också, ska upp typ halv 7 för imorn är det jag som väcker de små, ciaoo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar