måndag 20 juni 2011

Åh vad jag blev varm i kroppen!

Älskar när mina vänner familj kommenterar på bloggen, det är så mysigt!

Helgen var redig, jag blev bäng på beställning i lördagskväll, mer säger vi inte om det. Glömde kameran hos Jenny och det tackar jag för, allvarligt, jag måste börja om från början med festandet. Måste börja om med hela "fyra cider räcker en hel kväll och varannan vatten" för jag dog fan lite ett tag. Men nu mår jag ganska bra, ska sova lite till och så det jobb imorn. Och min bästa älskade Lovisa Svahn underbaraste flickan i världen fyller 18 år imorn och jag ska gratulera henne asmycket över skypen ^^ Och hon har bokat biljett så hon kommer hit i augusti, jag LÄNGTAR!!! Massa kärlek och hjärtan! Men nu ska jag slagga framför ett vänneravsnitt, som på den goda hemma tiden ;) Ciaooo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar