fredag 10 juni 2011

Mami är här :D

Halloj!

Nu har min mamma kommit hit :D
Jag är så himla glad och upptagen att jag är kass på att blogga men jag ska fixa en summering över igår och idag. Igår hämtade jag mamma och hennes väninna Mari-Ann på flygplatsen och sen snurra vi runt ett tag innan vi kom på rätt väg hem. Ooops! Hehe :P Jag skjutsa dom till hotellet och fortsatte jobba med grabbarna och sen gick vi ut och käka middag i Westfield. Åt lax på samma restaurang som jag och Jenny käka stek på, förbannat gott!

Idag jobba som vanligt på morgonen, men sen hämta jag upp mina damer igen och vi åkte och handla mat till morgondagens midsommar middag (yaaaaay!!!), åkte och hämta mina barn med massa kompisar, dom hälsa på mamma, prata och tjoa, mycket bra jag gillar när det är livat! Tvillingarna åkte på playdate och jag tog med mig Max, Mamma och Mari-Ann till Blue Star Mall och gick runt och titta och käkalunch, mysigt ^^

Just nu sitter jag på Starbucks med mitt par i damer och Jenny, vi har chillat och planerat morgondagen, Midsommar i USA :) :) :) Fantastiskt!

I helgen ska vi beta av New York, central park och jag ska bo hos mamma på hotellet, lördag till söndag, längtaar! Kommer leva underbart den här helgen! :D

Nu ska jag vara social med mitt sällskap. Ciaoo.

1 kommentar: