torsdag 23 juni 2011

Laugh of the day

Hahaha jag dog! xD Snurra in på syrrans blogg och kolla vilka hon länka till så gick in på första bloggen i listan White Trash Of The Day och kolla inläggen. Mycket simpelt med endast lite fyndig text, frågeställningar, bilder och sånt precis som jag gillar. Hitta detta inlägg och garva fan sönder mig x)

"SIDENLAKAN

På tal om siden..Kommer ihåg första gången jag testade ett par sidenkalsonger
Efter ett par minuter hade de försvunnit upp i anus
Nu, borta för evigt"



Hahaha upp i anus, nu, borta för evigt!! xD Haha min humor, uppenbarligen, dagens garv, lätt!
Ciaociao.

2 kommentarer:

  1. Ja den bloggen är rolig men han som skriver har varit dålig en längre tid nu, han skriver kanske en gång i veckan. Eller så borde han byta namn på bloggen...

    SvaraRadera
  2. Hahahaha XD "Nu borta för evigt". För bra!

    SvaraRadera