torsdag 2 juni 2011

Hellluuu

Vilken jävla morgon.

Tidigt upp, fixa all frukost, lunchbox, skjutsa Max till skolan, åka och hämta upp Nicky och skjutsa honom, lämna in kemtvätten. Jag var hemma klockan tio, missade min skypedate med Syrran och har inte haft tid att sova.. :(

Nu är jag åter fast framför CSI. Ska hem till Micha senare, plugga till trafikprovet. Tänkte försöka kirra det nästa vecka. Måste fixa det. På tal om trafik. Folk som kör här är galna. Idag såg jag en tjej som körde på den tungt trafikerade route 22. Och hon satt och sminkade sig i backspegeln. Och folk undrar varför det händer trafikolyckor. Well, jag tror att vi har svaret där..


1 kommentar:

  1. Nej fattar inte att folk blir förvånade, ska berätta om en som verkligen hittat sitt körkort bland morgonflingorna imorgon :)

    SvaraRadera