onsdag 1 juni 2011

Tjooolahopp!

Tjäänaretjäänare alla vääner och fääns.

Idag var det tisdag ja, den andra jävulska dagen i veckan. Men det gick ganska bra ändå. Hade en lite dryg morgon när Max hade glömt grejer så jag fick åka till skolan och lämna det och så hade jag ett berg med tvätt och sovit dåligt så när jag äntligen fick chansen att lägga mig och ta en tupplur så ringer det förbannade postbudet på dörren. Fan jag önska nästan livet ur han ett tag. Var en halv sekund från att slockna så ska han ha ett jävla paket signerat. Kom igen! Jag lyckades ta mig igenom morgonen sen i alla fall så det var ju tur det. Men så nästa irritationsmoment. Sitter i bilen och väntar på ungarna. Har så lite kläder som jag möjligt kan ha eftersom det är så JÄVLA varmt JÄMT! Och så slits man mellan att vara god mot naturen och stänga av bilen, och sitta i hettan utan AC, och resultatet: såg ut som att nån kastat en hink vatten i ryggen på mig. Fräscht! Nej. Jobbigt.

Stack till gymmet idag, men var så trött så jag orka inte springa. Men gick 30 min i alla fall, rodde 10 min och så crunches, rygglyft och benövningar så jag känner mig rätt nöjd ändå. Langar in lite söta bilder från min dag med Jenny igår :) Ciaoo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar