onsdag 22 juni 2011

Får damp

På blogger.

Jag vill ju skriva Mamma där ovanför bilden på oss men det vägrar blogger ordna med. Skit. Ska pyssla vidare lite med det där så får vi se om det blir som jag vill ha det.

Sitter och chillar med musik, har i princip jobbat färdigt, väntar bara på att värdpappa Peter ska komma hem så ska jag sticka till gymmet. Tänkte jag skulle hålla ut med gymmet över sommaren, i i september kanske och sen lägga ner, pallar inte betala, jag kan springa på treadmillen i källaren och gå promenader utomhus. Nu tänker ni säkert "ja men varför inte bara göra det nu då?". Men det är ju så att jag har förbaskat svårt att orka mig ner i källar'n på treadmillen och springa men när jag väl har kommit till gymmet så jobbar jag som ett djur. Så
om jag gör grovjobbet i 2-3 månader nu behöver jag förhoppningsvis bara hålla efter sen, eftersom man borde ha fått in vanan att lägga 30-60 min på träning ett par gånger i veckan då. Min teori i alla fall, ska köra på den.

Blir ett bamse-inlägg detta, men jag tänkte bara lägga till att Lovisa min underbara finaste älskling bästaste bästa vän kommer hit i augusti, när jag har så gott som 2 veckor semester!! Underbart! Jag ska börja planera besöket ;) Längtar!!

Hjärta

Hjärta!!!



Nu ni, pysseldags! Ciaoo.

1 kommentar:

  1. Tycker upplägget med träningen låter super :)

    SvaraRadera