lördag 4 juni 2011

En smörpaket, ett smörkniv

Vet inte var jag fick det ifrån, tänkte på det när jag satt i bilen för att hämta pizza.

Idag slagga jag en stund efter att jag langat in tvätten, skypa med Syrran och Lovisa, åkte hem till Michaela och käka DQ-glass, förjäävligt gott. Snacka lite, åkte och hämta kidsen, hade över en polare till dom och vi spela dodgeball och sånt. Tog lite bilder, jag börjar bli bra på att släpa med mig kameran överallt.

Max

Nicky and Alex

I helgen har jag fullt ansvar för grabbarna till på söndagmorgon i princip. Mina värdföräldrar är på en weekendtrip eftersom dom har bröllopsdag på söndag, så jag tar kidsen åt dom ^^ Känner dock av att jag börjar bli sjuk (såklart när jag ska jobba helg -.-) med snor, halsont och en smygande huvudvärk. Så även om jag vill vara med ungarna och leka och så så blir det nog för mycket idag är jag rädd. Men jag brukar ju tänja på gränserna. Heh :P Ahja, ska städa köket och göra klart allt för denna afton. Syns! Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar