söndag 26 juni 2011

Midsommar NY-style

Japp, igen midsommarstång eller små grodorna men Svenska sommarklassiker i högtalarna och champagne i glasen!

Jag har inte så mycket inspiration till ett saftigt inlägg för idag men jag har snott några bilder från Jenny så tänkte i alla fall ge er min midsommar i runda slängar. Vi tog tåget till NYC 8.35 och korkade då upp vinet. Mötte Malin och Jessica och vi gick till donken för att införskaffa muggar och föda. Mer vin, en taxi till Pachita och sen kunde festen börja! Massa dans, en drink, massa svenskar, svenska klassisker på dansgolvet, lite öl och champagne, mera dans, en amerikansk moldavie, midsommarkrans, mera dans, en fransman och några klunkar vatten senare taggade jag och Jenny på efterfest på Upper East side med snoffsig italiensk champagne (som var tamejfan det bästa jag smakat i alkoholväg i mitt liv!) innan vi bestämde oss för att
avrunda midsommar NYC 2011 och ta tåget hem till lilla Westfield. Hemma i min säng minuterna efter 9 på morgonen och tvärdöd fram till 5 på kvällen eller nåt sånt. Livet är underbart!

Bilder här och sen ska jag slagga framför en film, ciaoo!

Hjärta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar