torsdag 23 juni 2011

Onsdag

Natten till idag sov jag som en stock hela natten fram tills 5 nån gång när jag fick ett reklam-sms från DinSko på min svenska mobil. Bra där. Men det var en framgång. Jag tog Michaelas alla råd, tog en varm dusch, läste och precis innan jag skulle somna spraya jag nån lavender lugnande sov mist över alla kuddar och mig och sen sov jag. Som en tvärdöd, äntligen! Men nog om det.

Idag hade mina pojkar sista skoldagen för detta läsår. Morgonen var som vanligt men när jag gjort klart tvätten så var jag ledig. Kolla på CSI (såklart), Djävulen bär Prada och Vänner innan Max ville ha tv till tv-spel. Jag gjorde mig då i ordning för att hämta Jenny och kolla på skor till midsommarfiranet på fredag. Hitta ett par riktigt fina cremevita klackar med öppen tå, ca 8-10cm höga skulle jag tippa, ungefär 1-1½cm platå, mycket fina. Kommer passa min nya korallfärgade klänning utmärkt!

Jag och Jenny :)

När jag kom hem hade jag med kameran och var tvungen att föreviga en av mina många snygga parkeringar vid vägkanten. Det blev en papparazzi-bild på en chipmunk också, ännu en ;)

Snyggt eller? Rakt och nära, utmärkt!

Piff! Eller Puff ;)
Ciaooo.

1 kommentar: