tisdag 14 juni 2011

Mammas besök i bilder

Första kvällen, middag ute


Midsommarmiddag :)


Jag och Jenny


Mums!
Mamma och Mari-Ann
Min tallrik! MUMS!

Yatzy! Jag vann!
Sverige tårtan, mina värdbarn åt upp den, dom älska'n ;)
Jag och mor, i NY påväg mot Times Square

T-bana mot färjan till Frihetsgudinnan och Ellis Island

:)

Miss Liberty
Statue of Liberty
Heh :P
I profil, Manhattan i bakgrunden
Ellis Island, Immigration Museum

Baggage
The Regisrty Room
Mental test
SQUIRREL!!! (Han skulle jag ha behållit om jag kunnat, och han skulle heta José. Bilden är tagen ca 35-40cm från honom, helt ozoomat. Ballt!

Väntar på tåget till NY på söndagen, lilla mamma ^^

Hjärta
Empire state building
På sjön i Central Park
Jag ^^
Mystiska vattenfall och buskiga buskage ;)
KÖL-PA-DA!!

Och det får vara bra så. Nu har ni ett urval av helgens godbitar. Nu ska jag hem till Jenny och kolla Beck-film. Ciao.

3 kommentarer:

  1. Matilda Hagberg17 juni 2011 kl. 19:15

    ååh ni gjorde båtturen! Fy sjutton va mysigt :) Och gudars vad jag saknar dig just nu!

    SvaraRadera
  2. haha fyfan vilken cjutig ekorre :D hoppas du har det bra där borta, ses när du kommer hem!! <3

    SvaraRadera
  3. Vissa har hemlängtan, jag har ditlängtan:) Puss! Du vet vem ;)

    SvaraRadera