torsdag 23 juni 2011

Det regnar i NJ idag..

Det börja väl nån gång igår natt kanske och håller i.

Jag är både ledig men ändå inte. Jag har tvättat och håller efter disken, ska laga middag nån gång ikväll men vet inte när. Min värdmamma är ledig och ingen är hemma så jag har läst ut den sista svenska boken som jag hade med mig En shopaholic i väntans tider, den var bra. Städade ur mina sängbordslådor och snubblade över julklappen jag fick av Sandra innan jag åkte. Hjälpte regnet med några tårar, saknar er där hemma!

Just nu sitter jag och lyssnar på lite Gyllene tider, jag nöter massa svenskt nu för tiden. Skulle vilja rensa mitt skrivbord eller nåt, scrapbooka lite nu när det ändå regnar men jag har inga bilder och inte tillräckligt med material eller inspiration.

Men jag tänkte ställa en fråga till min kära syster: vilken av dessa tycker du är snyggast (om du gillar någon av dom vill säga)? Det är Jessica Simpsson plånböcker :)

Jag gillar den här bäst :)

Hjärta

2 kommentarer:

  1. Gu va svårt att välja...hmm. Kanske gillar den andra bäst men svårt att se på bilderna. Den övre var fin eftersom hon hade sin signatur på den.
    Saknar dig hjärtat, kram

    SvaraRadera
  2. Vilka fina döttrar jag har <3
    Har en fin son också<3 /Mami

    SvaraRadera