onsdag 29 juni 2011

Är man hurtig så är man

Yees, kom ganska nyligen hem från lite mer än en timmes promenad. Gick hem till Jenny och snacka lite i ca 25 min, och traskade sedan hem igen, bra Sara!

Jenny har ju varit här i 6 månader nu, och om 12 dagar har jag också varit här i exakt 6 månader. Halva tiden avverkad. Och självklart börjar tankarna snurra. Jag blir lite blödig och känner att guuuuud vad lång tid jag har kvar här, samtidigt som jag för bara några dagar sen kände att det var perfekt, jag är inte redo att åka hem så det är bra att ha ett halvår kvar på sig. Och hösten kommer gå så sjukt fort, jag kommer knappt hinna blinka. Detta är resten av årets bestämda höjdpunkter:

Juli: U2-konsert med Jenny
Augusti: Lovisa min älskling kommer hit!!! Awesoome! :D
September: Tripp till Boston med Jenny och jag börjar läsa spanska, ska bli läskigt men kul
Oktober: Stefan kommer hit!! :D
November: Thanksgiving, och eventuellt ett besök till :)
December: Sunes Jul som julkalender 15 min om dagen, julafton med Jenny och så Amerikansk jul med familjen.
Januari/Februari: Sista dagarna av au pair året och resemånad.
Februari: Hemma igen.

Förstå mitt arbetsschema går fort som det gör, och så spanska två lektioner i veckan på det. Kommer gå så sjukt fort! Vänta ni bara, snart är jag hemma igen! Nej, nu ska jag duscha och sen blir det sängen, ciaoo.

1 kommentar:

  1. Ja gumman tiden går fort, snart är du hemma och jag får ge dig en bamsekram :) Så få inte för dig att stanna för håller på att ladda upp kramen redan nu :P

    SvaraRadera