tisdag 28 juni 2011

Facebook är så segt så jag dööör!

Asså har hållt på och laggat hela dagen jag får ju fan damp snart!

Annars har det inte hänt mycket mer än vanligt. Sommar schemat har sparkat igång så det är camp och slappa dagar, ska försöka ta med mig grabbsen till poolen på onsdag, jag måste bara ha vägbeskrivning först, hehe.

Var på cluster meeting ikväll, vi käkade smorse eller vad det heter. Man grillar marschmallows och sen lägger man det mellan två kex och en bit choklad och äter, sviiingott, det ska jag ta med mig från USA hem sen. och det bästa är att man inte kan överäta sig på det för det är liksom för mycket med marschmallows med fluffigt geggigt socker så två på sin höjd sen är man färdig. Perfekt tilltugg för grillpartyt!

Träffade lite en ny tjej och Eylen som jag inte snackat med på hundra år, saknat henne känner jag! Vi planerade lite att åka till stranden i helgen och till NYC och kolla fyrverkerier på 4th of July, kommer bli gött.

Nu ska jag slagga med en film, ciaooo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar