torsdag 16 juni 2011

Vardag igen

Ja då var det vardag igen. Egentligen har det ju varit vardag sen i måndags men när mamma var här blev alla vanor så upp och ner och konstiga att det kändes inte som vardag, men inte heller helg. Nåt mystiskt mitt emellan.

Idag sov jag ikapp, sov till 11. Och gjorde tvätten samtidigt och sen hade jag lunch med Michaela. Hämta pojkarna och gjorde alla sånt där som jag brukar: fixa snacks, läsning, middag och lira lite basket. Nu sitter jag och kollar på nån ny serie som heter A.N.T. Farm vilket handlar om 11åringar som är skitsmarta och går på highschool för att dom är så smarta, och så ska dom försöka passa in. Faktiskt riktigt rolig hitills.

The cast


Men jag väntar på att mina värdföräldrar ska komma hem , då ska jag sticka till Jenny och gå en promenad, alltid lika trevligt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar