fredag 4 november 2011

Diggar julmusik

Nu är det faktiskt november så det är okej att lyssna på sånt! Värmer upp inför december.

Jobbar just nu, fast egentligen väntar jag mest på att hämta Nick efter baseballträning och så pizza efter det. Max har en kompis här och Alex hänger med dom så blir inte mkt för mig att göra då när all tvätt är klar, disken är röjd, kök+matplats städad och ryggsäckar+lunchlådor är undanstoppat. Jag sitter mest och lyssnar om jag kan höra nåt misstänksamt från lekrummet så jag kan gå dit och stoppa eventuella dumheter, men än så länge är det lugnt.

Imorn har grabbarna sitt Halloweenparty som blev inställt förra helgen pga snöfallet. Så imorn ska alltså jag Michaela och Jenny också förmodar jag, hjälpa till med allt pyssel och pynt och så min favorit, skrämma vettet ur barnen! Haha, dom ska gå tipsrunda utomhus i mörkret och då ska vi skrämmas, helt vedervärdigt sminkade som zombies, otäcka porslinsdockor och allmänt uppspöade folk! Kommer bli så jääkla kul, längtar! :D Fast lite press känner jag att det blir, jag antar att jag ska sminka både Jenny och Michaela + mig själv och sen vet man ju inte vad kidsen tycker är läskigt? Tänk om man själv tycker man är jätteotäck och så när ungarna ser en så kollar dom snett typ. Usch, jobbig tanke. Får se till att sminka HELT jävla sjukt! Mm, så får det bli.

Nej, ska kolla till de tre små nissarna (medvetet julinspirerat ordval). Hej på en stund!


1 kommentar: