fredag 18 november 2011

Okej, okej

Jag vet, fett sen med uppdatering.

Katy Perry var awesome! Gud det var så roligt och det var precis så gullipluttit med cupcakes och sockervadd som hon är hela hon och hela showen. Scenen var klädd med polkakäppar, godisklubbor och påminde i största allmänhet om "who-ville" från The Grinch, ni vet filmen. Det var riktigt ballt och så kul att man kände igen alla låtar verkligen! Tror det var två som jag inte kunde hela texten till, för övrigt kunde jag yla med som fan! Askul! Tog bilder och filmade men har haft fullt upp idag så har inte ens lagt in dom på datorn än, ska göra det imorn och visa er, videos kommer på facebook förmodligen så håll utkik :)

Idag var jag snooortrött eftersom vi inte var hemma fören efter tolv igår kväll. Höll på att somna på spanska lektionen också, grejt. Övervakade läxläsning och körde leftover night till middag eftersom jag inte planerat middag en enda dag denna vecka. Ska bli så skönt med fredag imorn och sen HELG!! Efterlängtat, behöver varva ner lite. Var ute med Jenny nu på kvällen, en uppfriskande promenad i kylan, Jenny viska nåt om att det bara var 6 grader ute! Men nu säger nacken ifrån, dags för en varm dusch och sedan krypa till kojs. Hörs imorn godingar. Ciaoo.

2 kommentarer:

  1. Väntar med spänning på bilder:) och du, gumman, 6 grader är inget att huttra för. Vi hade -3 när Hazel och jag gick ut i går kväll :p. Love you/mami

    SvaraRadera
  2. Den konserten hade jag gärna gått på, längtar efter bilderna :)
    Funderade här om dagen på att titta just på The Grinch.

    SvaraRadera