torsdag 3 november 2011

Så jävla bra!

Har bokat in följande evenemang för denna höst/vinter:


Hockeymatch: New Jersey Devils vs. New York Rangers. Gööbra!
Henrik Lundqvist är målis i Rangers för er som inte visste, stolt svenne jag är!

Julshow i New York, kan bara bli maffigt!

Guns N' Roses konsert, rock rock rock!!

Orginalbandet, grymma som fan.

Katy Perry konsert! Jag dööör, ser henne i madda fakking Madison Square Garden i New York om två veckor. TVÅ VECKOR! Glad tjej kan man säga!


Nu ska jag borsta gaddarna och kolla på Despicable Me. Godnatt!

2 kommentarer:

  1. Åh så kul. Speciellt hockeyn :) Kolla in Henke på svtplay i Här är ditt kylskåp. Kram /mami

    SvaraRadera
  2. Är jag avis på dig eller vad.??..ja det är jag. Fan va kul. Skulle vilja följa med på julshowen och Katy Perry.
    Började lyssna på jullåtar igår och det blev lite även idag :)

    SvaraRadera