tisdag 1 november 2011

Yooo och andra skrik samt lite trick or treat!

Fan, har hänt för mycket på facebook sen jag va in där sist, orkar inte gå igenom allt!

Men här på bloggen tänkte jag göra en utläggning om min frånvaro. Strömmen är som bortblåst i vårt hus och detta pga att träd fallit på elledningar. Tydligen var det inte bara snöblandat regn och svinkallt, det var även stormvindar och dom två tillsammans klarar inte USA av, uppenbarligen.

I lördags var jag ju som sagt in till NYC på lite Halloween festligheter och det var helnice. Alla är så galet utklädda här så man blir ju nästan rädd. Bokstavligen, några var utklädda till clowner på klubben, hjärtat hoppa ur bröstkorgen och sprang iväg, så rädd blev jag! Men jag och Michaela dansa röven av oss, fota oss med Ghost Busters (haha!) och hade allmänt kul. Nice kväll. Sen dess bodde jag hemma hos Michaela, flytta hem idag måndag eftersom vi inte hade nån ström och huset var skit kallt. Är fortfarande skitkallt så sitter på starbucks med varm choklad och uppdaterar web-livet. Ska sova hemma inatt dock men jag har en plan. Langar in duntäcket, sover med leggings under mjukisbyxor och tjocktröja samt sockor. Fryser jag då fattar jag inte vad som är fel på mig. Visst det är kallt men man är väl svenne i grunden va ;)

Idag var det ju förutom strömlöst, även Halloween. Barnen var utspökade och gick trick or treat, något jag hade velat följa med på men det blev till att åka och fixa värmefläkt och skarvsladdar för min del. Nåväl såg alla dessa glada ansikten på småvägarna hem sen, fick hålla mig i ratten så jag inte blev för distraherad, haha. Har lite bilder och sånt från helgen som ska fixas och trixas med men de kommer i ett senare inlägg då. Ni får ha det så gött tills dess mina damer och herrar, vänner och fans. Jag återkommer! Ciao.

1 kommentar:

  1. Du får vara med om mkt där borta, jordbävningar m.m.

    Såg en söt liten leopard i måndags men annars var det ingen fart på Uppsalas barn. Borde vara lite mer som USA, tycker det är kul när det händer ngt.

    SvaraRadera