tisdag 29 november 2011

Nya städer och hårdrockskonsert!

God afton, kära läsare.

Som ni säkert märkt har jag inte bloggat sedan Thanksgiving och jag är inte säker på vad jag sagt och inte sagt så jag skriver bara ner det väsentliga. I lördags åkte jag och Jenny till Philadelphia över dagen för att avsluta med hårdrockkonsert på kvällen. Philadelphia var mysigt och en trevlig stad, dock dåligt shoppingutbud men mycket utsökt pizza. På kvällen tog vi sedan taxi till arenan och började väntan till att bli insläppta på Guns n' Roses konsert! Och det var maffigt! Kan inte säga att jag lyssnat på dom innan men jag kände igen lite låtar (allmänbildning) och sen gillar jag rock och det var en härlig show! Axl Rose som sjunger var grym trots knarkmissbruk och de nya bandmedlemmarna rockade scenen totalt på gitarr och bas, NICE! Jag utvecklade en mindre förälskelse på samtliga gitarrister. Total-tatuerade, rockiga och grymma gitarrskills, det är väl ingen som är förvånad direkt. Såhär dagen efter när jag googlat lite så är dom bara snygga på håll när jag inte kan se att dom är närmare 40 bast och fortfarande inte har växt ur tonåren. Grym var konserten i alla fall, här kommer ett urval bilder. Enjoy!

Jag och Jenny rockar!!


Axl Rose och Bumblefoot


Axl Rose och Dj Ashba
Scenen

Richard Fortus

Dj Ashba

Axl på piano


Fortus och Ashba


Richard Fortus och Bumblefoot

Sprakerier!
Grym konsert!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar