lördag 19 november 2011

Noventa y seis punto tres!!!

Haha, det finns spanska radiokanaler här, låter så roligt när dom säger stations numret helt hysteriskt på spanska med ALL betoning på "punto", tss! Men nog om det.

Försökte mig precis på att göra en kullerbytta på heltäckningsmattan, fullkomligt utan framgång. Kommer skada mig en vacker dag pga sådana dumheter. Eller så är idag bara en otursdag, med tanke på att jag snubblat i trappan OCH tappat pizzakartongerna (pizzorna klarade sig). Hmm.

Dagen har varit lugn, den nya au pairen valdes, hon är också svensk. Jag gillar henne, så hon är godkänd ;) Tror hon kommer vara bra för grabbsen. Planerade även lite saker med Samantha, finns möjligheter att det blir en eventuell tripp till Miami för min del. MEN ingenting är spikat så för tillfället är jag tyst, ville bara göra er nyfikna ;) Och Syster, oroa dig inte, jag kommer inte träffa nån hunk i Miami och stanna här för alltid. Jag kommer hem. Förr eller senare ;)

Ikväll är jag hemma och "tar igen" mig och allt sånt där som jag lägger på hög. Tvättar alla kläder, städar och sorterar allt som staplas på skrivbordet, ska dammsuga, plugga lite spanska, försöka ladda upp bilder på nyllet om det vill samarbeta osv. Allt detta med julmusik i bakgrunden ^^

Men nog om mig, hoppas ni har en fin fredagkväll alla vänner och fans. Hörs!
Ciao.


2 kommentarer:

  1. Låter spännande med Miami. Klart vi bli nyfikna :)/mami

    SvaraRadera
  2. Jag vet att du inte kommer hitta någon. För lagom tills du kommer dit har jag ordnat det så fint att alla hunkar är inlåsta på hemliga ställen ;P
    HEHEHEhehehe kunde inte låta bli :)

    SvaraRadera