onsdag 16 november 2011

Tisdagkväll

Tjoho, tisdag och kvällning.

Sitter med Jenny i luren och snattrar. Dagens sysslor är klara och jag är redo att inta kvällen. Har gjort det vanliga idag, tvättat, läxläsning och sånt, vi köpte in mat idag, nice. Skypade med mamma, pappa, morfar och mormor, morfar fyller år idag, grattis!! :D Ja må han leva! Det var mysigt, mamma berätta vad dom ätit till trerättersmiddag och jag blev så avundsjuk, vill äta svensk mat igen. Kantarelltoast, adventsgryta och så chokladmousse till dessert! Det är så man dregglar ner hela huset här.

På tal om födelsedagar så fyller även Matilda min fina år idag, grattis hjärtat!! :D Tänk på mig när ni firar, drick en förförisk hallondrink åt mig, jag bjuder ;).

Luddigt inlägg, men det får bli allt för idag, ciaoo.

1 kommentar:

  1. Tack fina du! Den där drinken tar vi tillsammans sen! ;)

    SvaraRadera