onsdag 23 november 2011

Tjabbababba

Lyssna precis på ett live-klipp med Guns 'n' Roses, kommer nog bli fiiint det på lördag! Hoppas rösten har kryat på sig och hostan lagt sig till dess, annars lär jag vara stum på söndag!

Idag vaknade jag relativt pigg, men ju mer jag gjorde desto tyngre blev huvudet och nacken gjorde allt ondare. Har tvättat lakan, mattor + två tvättkorgar med kläder så pöh! Känner mig ganska nöjd med dagens tvättinsats. Max hade halvdag och playdate efter det. Jag blev så distraherad och glömde att det regna ute och att tvillingarna gick i regnet så dom kom fram till bilen som dränkta katter. MEN, till mitt försvar så brukar jag alltid stå och vänta vid deras skola när det regnar, och dom säger ändå alltid att dom vill gå. Men idag passade det tydligen inte.. :P Lagade panerad kyckling med ris till middag och blev ganska precis färdig i köket.

Ska ta en innekväll denna afton. Inget planerat men om jag inte misstar mig så ringer Jenny om en stund, så det blir lite snack och förmodligen några vänner-avsnitt innan jag slaggar för idag.

För att jag är så sjukt jävla söt.
Ciaoo.

1 kommentar:

  1. Hehe.."och dom säger ändå alltid att dom vill gå. Men idag passade det tydligen inte" :D hahahaa

    SvaraRadera