torsdag 10 november 2011

Höst i New Jersey

Jajjemen, om jag inte hade märkt det innan så har jag märkt det nu. Rött, orange och gult vart man än vänder blicken och det är så vackert! I love it! Så med detta i syne gick jag ut och föreviga det med kameran, allt med inspiration från fina Jenny (psst!! läs hennes blogg HÄR!).

Höst var det här!
Min favorit


Annars idag tog jag tillfälle att sova ikapp. Tvättade som vanligt och lagade middag på kvällen. Slängde ihop nåt nytt med pasta och skinka + grönsaker eftersom jag glömt att grilla kyckling till nachokyckling, men det satt fint ändå och så tar vi nachosen imorn bah! När jag skjutsade twinsen till basketträning såg jag en påkörd tvättbjörn, mycket ledsamt, tänker bara på Miko från Pocahontas. Obehagligt, vila i frid.

Ska ha lite spa nu i afton, mest troligt kolla på en film också eller som det blir när jag får beslutsångest: vänneravsnitt ;) Höres godingar, ciaoo.

3 kommentarer:

  1. Så fint! Förstår du varför jag vill åka dit på hösten :)Kram /mami

    SvaraRadera
  2. Gu va fint det är där!
    Men va sorgligt med "Miko" :(

    SvaraRadera
  3. Hääärliga bilder! Kan inte minnas att det har varit så fint här i höstas.

    SvaraRadera