onsdag 30 november 2011

Julklappsångest

Jag gillar mina tre grabbar, och vill köpa nåt som står på deras önskelista. MEN!

En av dom har önskat sig skitdyra saker så där måste jag komma på en plan B. Till en har jag hittat perfekta klappen i min budget och allt! Och sen kommer sista grabben och det som är i min budget där är allmänt tråkiga saker.. men, så finns det en sak som ligger liiite strax ovanför vad jag satt som gräns men då är frågan: ska jag köpa det i alla fall? Eller blir glappet för stort då mellan honom och de andra två som var billigare än den gräns jag satt? Eller ska jag bara göra en klumpsumma och se vad jag kan få för det även om värdet blir ojämnt mellan kidsen? För jag vet ju att alla tre kommer använda allas saker i slutänden. Svårt fan.... Hjälp!!

1 kommentar:

  1. Hm det beror på hur mkt mer den dyrare klappen kostar. Men jag tycker nog du kan köpa den, har de så stor koll på vad sakerna kostar?? Tänk att det är ju faktiskt tanken som räknas :)

    SvaraRadera