måndag 2 januari 2012

2 Januari

Hejsan gott folk.

Har precis skypat med min fina Jenny, det var myysigt :) Idag är det arbetsdag nåt så när, jag hjälper till att tvätta eftersom båda värdföräldrarna är hemma och kan underhålla barnen. Tänkte även försöka få lite annat nödvändigt gjort som att skriva ner recept, skriva ut flygbiljetter och hostel reservationer till Miami med mera. Måste även börja planera veckan med den nya au pairen, ack ack, vad mycket det blev helt plötsligt.

Jag tampas fortfarande med min förkylning som helt klart är på bättringsvägen men så fort jag rör mig känner kroppen för att lägga sig ner och dö. Beror nog på att bihålorna stängt igen för gott. Nåväl, jag ska ner och kolla schemat för grabbsen denna vecka, vända tvätt och planera vidare. Vi hörs småttingar! Ciao.

1 kommentar:

  1. Hoppas du blir frisk snart. Är själv super förkyld igen :( Kändes som jag stoppat två korkar i näsan i morse.

    SvaraRadera