onsdag 4 januari 2012

Min kropp har bestämt sig för att hata mig

Ja, som om det inte var tillräckligt med att vara förkyld så har även ansiktet bestämt sig för att producera onödigt mycket fett, talg!! ISTER!!! ÅÅÅÅH jag hatar att vara sjuk, jag hatar att ha ett pubertalt nylle, JAG HATAR!!! Vad är oddsen för att man ska få en finne i pannan? Och inte liksom mitt i t-zonen heller mellan ögonbrynen (där dom annars gärna frodas) utan MITT I pann-helvettet. Lite lätt till väntser. Där det varit slätt som en babystjärt de senaste 2-3 åren. Helt omöjligt jävla fenomen det där med finnar/acne/"rent-jävla-helvette", kalla det vad ni vill. Ååååh bitter.....

Åh nu ska ni ju inte tro att jag bara sitter och gnäller över en liten finne. (Då hade jag fan spöat upp mig själv.) Men det sitter ju x-antal lite sådär lagom osmickrande utspridda. Ville ju bara bespara er åsynen genom att inte beskriva det för detaljerat. Nej, nu ska jag fortsätta med tvätt-fan och sova. Som vanligt. Hej.

2 kommentarer:

  1. lovar dig att allt går bor när du kommer hem :). Föresten så saknar jag min andra halva nått så in i HELVE....E<3

    SvaraRadera
  2. En finne i T-zonen är väl inget. Fick en i "diket" mellan näsan och munnen. Det var inte skoj

    SvaraRadera