måndag 2 januari 2012

2012

Nytt år, och i April har jag skrivit denna blogg i 3 år! JÄVLAR vad tiden går fort! Detta år har jag invigt med en förkylning, känns lite halv nice sådär men jag jobbar mig genom den också. Sov till 5pm idag, mycket bra. Känns sådär lagom orättvist när man vaknar upp och mår mer skit än nånsin när man varit duktig och bara tatt ett glas skumpa på tolvslaget liksom, när man vart duktig på nyår! Hade man supit vilt hade man i alla fall varit med på att må kasst dagen efter men detta, nej usch, ve och fasa. Hade i alla fall en trevlig kväll med värdfamilj och alla deras vänner igår, kändes väldigt NYC influerat att kolla på Dick Clark's New Year Rockin' Eve and watch the ball drop ;)

Just nu är klockan snart tio, jag gör planer med Carissa att åka till henne i helgen som kommer. DÅ blir det Philly igen :) Vi avslutar med en heldag i min stad, New York City, kommer bli awesome. Funderar nu på om jag ska gå igenom min packning igen, se om jag kan packa nåt mer.. Jag vet, skitkonstigt att jag packar nu när det är en hel månad kvar innan jag ska hem men wtf, måste vara long gone och utflyttad ur mitt rum till den 14:e när den nya au pairen kommer, Hanna from Sweden :) Kommer bli nice nice.

Nee, I'm off to battle my cold. Ciaooo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar