onsdag 18 januari 2012

Hallåå folket!

Inte uppdaterat på länge, ber om ursäkt för det men det är så himla mycket att göra nu känns det som! Jag är the master ;) och jag har min elev Hanna här denna veckan (innan the master tar semester i MIAMI!! Typ 2 dagar kvar!). Allting går som smort hittills, Hanna fixar biffen och mina grabbar sköter sig mycket bra. Allt fint!

Det som händer under dagarna är att jag gör mitt vanliga jobb samtidigt som jag pratar i mängder. Pratar konstant, vill försöka förklara ett helt år på en vecka, inte det lättaste men det ska gå ;) På kvällen åkte vi till Starbucks och träffa Josiii och vi snacka skit och drack kaffe/te. Muy mys!

Imorgon blir det mera jobba av och jag ska försöka hinna med en liten rundtur av det närliggande shopping utbudet. Nu blir det dusch och sen marsch i säng, dööötrött. Inga middagslurar nu längre ;) Ciaoooo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar