torsdag 12 januari 2012

GOOODISSS!!

Fan va gött de är. Bästa med mig och lösgodis, jag kan inte äta för mkt, lägger av ganska snabbt så de räcker i flera dagar! Asbra!

Var värsta bitterfittan i morse och vet inte varför heller, men irri var jag. Sov när tvätten tvätta, sov till tolv! Käka lite och packade färdigt. Väskorna väger nu 50 och 54 lbs. Ska eventuellt få ett litet handbaggage (sånt på hjul) av Samantha om vi har ett över på vinden, jag beeer för det! Pallar inte övervikt! Det löser sig i alla fall, kan ju inte lämna mer bakom mig nu, har redan slängt en jävla massa. Nog om det.

Sitter just nu och lyssnar på Mando, fiiin musik. Väntar även på att få klartecken på att åka hem till Josefine, denna kvälls aktivitet blir äta kinamat och lägga pussel, hörde nåt om 1000 bitar. Spännande ;) Hej och puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar