torsdag 5 januari 2012

Inte enligt planen

Långvända på Starbucks med Line och Johanna, muy trevligt! Nu har jag dock ingen röst men den kommer väl åter nån gång ^^

Jag måste säga att det bästa jag vet med att sova på dagen är att det är sååå jävla skönt för det finns liksom ingen direkt tid som absolut måste passas, och när man vaknar så är man alltid mer utvilad än när man vaknar på morgonen, alltid! Däremot är nackdelen att jag inte somnar på kvällen.. Jag vet vad ni tänker "men sov inte på dagen då", men den gubben går inte ser ni, för jag har provat båda, och jag somnar fortfarande inte på kvällen. Visst, jag kanske somnar lättare, men inte märkvärdigt tidigare. Just nu är jag trött i kroppen och vill helst somna bums, men känner på mig att jag kommer bli klarvaken så fort datorn är av och lampan släckt. Jag undrar vart jag ska bo för att dygnet ska bli rätt för mig?

1 kommentar:

  1. Håller med, sjukt gött att sova på dagen. jag kan däremot alltid somna i tid på kvällen sen.

    SvaraRadera