tisdag 3 januari 2012

Tjabba tjena hallåå!

Har i hunnit med allt som tänkt idag, mycket bra!

Har börjat dona som attans med allt som ska gås igenom när Hanna kommer, muy bien. Har även skrivit ut alla recept som familjen önskat och så hann jag med och skriva ut flygbiljetten till MIAMI, men sen tog bläcket slut så får skriva ut resten sen :P

Har även rensat ur alla skrivbordslådor och mina "memo-tavlor" ovanför, väskorna för swea är halvt om halvt packade, väskorna för Philly i helgen och Miami är också packade och klara. Japp, börjar gå in i hjärnan att Sarat ska hem snart. Men nu kan jag ju faktiskt chilla lite, jag har ju trots allt 2 veckor kvar innan Hanna kommer, och jag kommer ju fortfarande vara kvar här ett tag med henne och sådär. Men jag gillar att vara ute i god tid har jag märkt :P

Nu ska jag vika det sista i tvätten, var så sjukt mycket idag att jag får fortsätta med resten imorn. Förhoppningsvis kan jag börja lite tidigare då. Sen blir det en snabb varm dusch innan jag träffar Josefine på Starbucks. Är inte astaggad med tanke på förkylningen men det får bli en kort visit och tidigt i säng sen. Vi hörs godingar :)


Langar en färgglad bild, snart blir det party med mina bruds!! :D 18årsfesten med Boman, tider det ;)

2 kommentarer:

  1. :D haha fett små vi var! Sara vi har minsann blivit kvinnor! Ett par omogna kvinnor but still kvinnor :D hAhaha / b-boy

    SvaraRadera
  2. Du ser ut som en blandning av två personer. Håret ser ut som mammas på deras bröllopsbild men ansiktet kan jag inte riktigt placera.

    SvaraRadera