fredag 6 januari 2012

Skypedag :)

Skypat med följande:

Syster
Mamma
Mormor o morfar
Jenny


Mm, min Jenny :) hjärta!


Har bara gosat i sängen och skypat som sagt medan tvätten gått runt. Vill egentligen inte lämna sängen nu, trivs väldigt bra bland alla kuddar och mina gosedjur. Men jag måste, snart, om ca 5 min ska jag hämta twinsen, sen är eftermiddagen oklar. Samantha är hemma och jag har inte riktigt nåt att göra, förutom kanske slänga ihop ett mellis till grabbarna när dom kommer hem. Kan väl sluta för dagen direkt då istället, känner mig så myysig idag vill inte röra mig onödigt långt från värmande duntäcket och Lasse-musiken som skrålar på ur laptopen.

På tal om nåt helt annat, ikväll blir det biokväll med Line, Johanna, Ida och Elin. Vi ska se The Girl With The Dragon Tattoo, hoppas den är bra som mina värdföräldrar säger ;) Jag kommer med en recension senare. Hej på en stund!

1 kommentar: