onsdag 11 januari 2012

SHIT!

Nya au pairen kommer om 3 dagar! 3 dagar!!! Måste ju fan packa ut mig, jesus i havet nu blev de nästan lite stressigt. Men nog om det.

Jag vill ta upp ett litet I-landsproblem som jag har... Av någon anledning har familjen ställt 3 feta lådor med julpynt utanför mig dörr. Asså, jag kommer självklart ut ur mitt rum, det finns gott om plats, jag måste bara gå runt lådorna och inte bara rakt in i rummet. Inga problem. Problemet är att när det är mörkt så ser inte jag ens liite, en kontur eller nånting jag ser verkligen nada, totalt nattblind. Så vad händer, jo jag går in i låd-jävlarna även fast jag vet att dom står där, för att jag inte ser dom och inte "minns" hur stora dom är typ. Jobbigt fan... Men nog om det med!

Idag har varit som alla andra dar, jag gör mitt jobb, ungar är nöjda och sen sitter jag här. Nej, ska packa nu. Måste bli klar idag typ, för stressigt annars. Huva!! Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar