fredag 13 januari 2012

Har ingen fantasiiiii, rullar ej runt bland mjuka kuddar!

Hehe :P

Kan ni gissa vad jag har gjort idag? JA, jobbat! Avslutade med att städa köket skinande och faktiskt tömma diskmaskinen redan ikväll så jag slipper det imorn bitti. Ambitiös. Ställde ut soptunnan på gatan också eftersom sopbilen kommer imorn bitti, mer ambitiös. Har även rensat ett av skåpen i köket där vi har flingor och sånt shit, överambitiös! Twinsen hade lite kompisar över idag efter skolan, nämligen 4 st. Fullt hus med 7 pojkar totalt och jag blev varm i hjärtat när de som stannade på middag tyckte att mitt potatismos var utsökt! Asum, jag är fan en grym kock!

Just nu lyssnar jag åter på Mando och väntar på att folket ska komma hem så jag kan skjutsa minsta grabben till en sleepover hos en kompis. Nu hörde jag dom kliva innanför dörren tror jag, nice! Hörs gott folk! Ciaooo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar