måndag 20 februari 2012

AAAAAAHHHHsfjkcnbvn aoipoekcaJCBDIUADVYHBIÄ!!!!!

Jag får fan damp!

Kollade just på nyheterna och det är skrämmande vad man får se och höra. Och då pratar jag inte om krig och elände, då pratar jag om efterblivna jävla jämställdhets besatta knäppföräldrar som talar om sina barn med "hen" istället för "hon" eller "han".

Jag är 100% för jämställdhet, vill att det ska vara lika lön för lika arbete oavsett om man är man eller kvinna, vill att killar ska få vara hur metrosexuella dom vill och tjejer ska få vara hur manhaftiga som helst! Alla ska få ha på sig vilka kläder dom vill och ha vilken frisyr som behagar. I don't care! Jag själv köper ju skjortor på herravdelningen och bor i mina converse. Det jag inte klarar av är när alternativa genusföräldrar vill sudda ut skillnaden på de olika könen innan barnen ifråga ens hunnit fatta att dom är människor.

Det finns två olika kön av en (eller flera) anledningar och den främsta jag tänker på är helt professionellt fortplantning. Det behövs en man och en kvinna för att göra en ny flicka eller pojke. Punkt! Sen kan man ju lägga till flera men mindre viktiga detaljer som att världen skulle vara förbannat tråkig och inom kort även inte ha nån befolkning. Det är lika underbart med olika kön och manligt och kvinnligt som det är att äta glass en varm sommardag, varför i all världen uppfostra sina barn till nån förbannad blandning!?! Uppfostra barnen till starka unga män och kvinnor med god självkänsla istället så kommer jämställdheten trava efter, TRO MIG!

Tack för idag, hej!

1 kommentar:

  1. Blir oxå jävligt less på folk som ska vara så sjukt jämställda. När det kommer till jobb och pengar ok, men va fan klä inte alla barn i brunt bara för att. Milo har en röd overall för den passar och var billig men sen har han grönt och blått under. Tror han kommer bli en bra liten människa trotts mina klädval ;p

    SvaraRadera