måndag 6 februari 2012

Städar likt en tokig

Mycket att rensa, plocka undan, packa till lägenheten (som jag inte har än men förhoppningsvis får inom snar framtid!) kasta, skänka och små enstaka saker (typ skor) som jag vill försöka få en krona eller två för via nån slags nätförsäljning.

Håller fortfarande på med dubbla jobb hit och dit men inget spikat än, förhoppningsvis är det en sak mindre att tänka på lagom till helgen. Allt har gått så väldigt fort sen jag kom hem, det är så mycket som ska göras samtidigt! Folk man ska träffa, jobb som ska sökas och rum som ska städas. Huva.

Nu ska jag ta mig en titt på kontot som gått varmt idag (shopping i mängder!) och sen blir det Disney's Herkules, för att muntra upp mig när jag ser hur lite pengar som finns kvar. Ack ja, vi höres gott folk! Ciaoo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar