fredag 24 februari 2012

Hello children

Idag har jag jobbat på förskolan så kände mig inspirerad. Det gick bra, behöver dock träna upp tålamodet med små barn då jag fortfarande tänker ungefär lika pedagogiskt som jag gjorde med mina tre vilda amerikanska storbarn. Förkylningen är också borta, endast lite rester kvar men annars bara bra, bra, bra, så är back on track. Ska därför återvända till salongen imorn och jobba 11-19 lör-sön. Bra!

Betalade min räkning till trafikverket idag, vägskatten.... huva.. minst sagt obehagligt! Rena rånet att äga bil. Men nu är det överstökat och jag kan leva vidare. Får inte köpa nånting bara fören ekonomin är stark igen men jaja, ska väl överleva det med.

Ska som sagt vara på jobbet om 12 timmar så måste stänga ner för idag, läsa lite i min bok om Lady Gaga (hon är så jävla bra) och somna före midnatt. Det är planen. Sov fint mina rara, ciaoo.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar