måndag 13 februari 2012

När jag blir stor

Lyssnar på Daniel Adams-Ray - Vitt. Sjukt bra. Lyssnar sönder, precis som David Gray - Sail away och Moa Lignell - When I Held Ya. Topp 3 just nue.

Besikta bilen idag som nämnt. En ny regel kugga mig, det var glapp (dylikt fel) i en lampa på instrumentbrädan som lös och då varnade för fel i systemet, trots att det bara är lampan och inget fel. Blev rysligt förbannad och ville ingenting i morse men vi har en månad på oss att fixa det. Och då menar jag att min kära bror (som sålde bilen till mig med felet!!) har en månad på sig att ta med bilen till nåt ställe och stå för vad det än kostar att fixa lamp-fan. Inte glad på nån av dom just nu, varken bror eller far men jag kommer väl över det också.

Ska försöka installera ett gammalt häst dataspel, min favorit på den tiden då jag prenumererade på Pollux-paket. Nostalgiskoj! Imorn ska jag och mamma åka med lite frukostgodis till Bea och Tessan, mina hästkräkar, SAKNAT!! Imorn blir det äntligen av! Men nu, Arvet från Rosemond Hill! :D Ciaooo.

Respeeekt ;)

2 kommentarer:

  1. Jaaaa, Arvet från Rosemond Hill!!! :D Guud så många timmar jag spenderat framför det spelet, det är guld! Blir fan också lite sugen att installera om det nu...

    SvaraRadera
  2. Haha, jag kommer ihåg det där spelet! :D

    SvaraRadera